Utolsó kommentek

  • A.k.A.: és vajh hol jár az ihlet amikor mellőz minket... pedig valaha ihletettek valánk. *legyint* (2010.12.02. 20:24) Befejezés
  • vudugalamb: köszönöm szépen, nagyon jól esett ez a komment! Igyekszem majd gyakrabban posztolni, csak az ihlet... (2010.05.20. 22:44) Befejezés
  • *Lila*: Igazából már végigolvastam szinte az összes írásodat, de most azt éreztem, hogy kommentálnom kell.... (2010.05.20. 19:21) Befejezés
  • borcsanoir: Túl sok gondolat kavarog most a fejemben, és egyet sem tudok elkapni, ez az írásod rám pont úgy ha... (2009.12.26. 21:51) Félek
  • borcsanoir: CSak miattad regisztráltam, hogy ezt elmondhassam: ez egy festmény lehetne, annyira szép... és ez ... (2009.12.26. 21:44) Szemek
  • Utolsó 20

Címkék

Licenc

Creative Commons Licenc

Május van...(már???)

2008.05.11. 21:40 | vudugalamb | 1 komment

Talán nem voltam elég világos, amikor azt mondtam, hogy ne folytasd? Hát szórakozol velem, te, ott fent?! Valószínűleg a markodba röhögsz és figyeled, mit szenvedek(?) én itt lent a Földön. Látom, jó játék vagyok. Én itt nagyban próbálok a fontosabb dolgokra összpontosítani, nem figyelni az egyébként fontos, de mégse, vagy mégis-re, erre az orrom elé rakod a problémákat. Köszike, rendes vagy. Készülnöm kéne a vizsgáimra, nem ezekkel törődni.
Éppen azt számolom, hogy mennyi a helyi idő Ottawában, számolom, hány foknyi távolságra van innen a város, erre csettintesz egyet, ó te magasságos, és elintézed, hogy ne figyeljek a dolgomra!
Mindegy. Már megszoktam.
Költözködünk éppen. Ezt is megszoktam már. Nem az első. Dobozolás, rakodás, hátfájás a súlytól. Ragasztószalag, súrolószer, ilyen doboz, olyan zacskó… mind jó haverok mostanában. Meg a festőhenger is. Egész jó dolog festeni. Le-fel görgetni azt az izét, és lám, más színe lesz a falnak. Közben zenét lehet hallgatni, néha dúdolni, táncolni, gondolkozni. Hol is rontottam el az életet?? Sehol. Milyen jó… Most éppen itt tartok, hogy sehol. Nem változtatnék semmit rajta, ha lenne lehetőségem visszamenni a múltba. Bár mostanában olvastam hogy 2008 májusára tervezik az első időgép bemutatását az oroszok. Örömmel várom. Már tűkön ülök. Csak mondom, hogy 2008 májusát írjuk. Biztos visszajöttek a múltba és elkezdték terjeszteni a neten, hogy ekkor és ekkor  fogják bemutatni. Tényleg fura lenne ha létezne időutazás. Már várom a Dokit és Martyt, mikor jönnek értem és visznek vissza a jövőbe. Legalább megtudnám, hogy kihez megyek hozzá. Hűű de optimista vagyok!! Férjhez megyek? Legyek már pesszimista, az Istenért! Most nem vagyok ilyen hangulatban. Most nincs kedvem azt mondogatni magamnak, hogy bárcsak ne élnék, bárcsak nem itt lennék. Most kivételesen elégedett vagyok. Bár nem szeretek költözni, most egész jó passzban vagyok. Viszont megtaláltam az egyetlen pozitív oldalát ennek az egésznek: megtalálom a rég eltűnt dolgaimat. Megvan az elveszettnek tűnt régi, kedvenc felsőm. Örülök. Ennek is. Hé! Hova tűntem? Ez nem én vagyok! Én vagyok/voltam az örök pesszimista, de most  mintha nem én lennék. Bemutatkozom: nem vagyok pesszimista(most). Készülök a vizsgára. Csütörtökön lesz. Majd nyelvvizsga is lesz ebben a hónapban. Zsúfolt hónap. Május… Lassan itt a nyár.

A bejegyzés trackback címe:

https://vudugalamb.blog.hu/api/trackback/id/tr26464250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nephandus 2008.06.27. 01:43:23

nooos. bocsi világosvolt, de ez úgyvan h. miután elindul a game már nincs beszólósdni. Aláírtad életfogytig. burárum. a kedved meg legyen jó. amikor az. párámm
Címkék: ezmegaz
süti beállítások módosítása