Utolsó kommentek

  • A.k.A.: és vajh hol jár az ihlet amikor mellőz minket... pedig valaha ihletettek valánk. *legyint* (2010.12.02. 20:24) Befejezés
  • vudugalamb: köszönöm szépen, nagyon jól esett ez a komment! Igyekszem majd gyakrabban posztolni, csak az ihlet... (2010.05.20. 22:44) Befejezés
  • *Lila*: Igazából már végigolvastam szinte az összes írásodat, de most azt éreztem, hogy kommentálnom kell.... (2010.05.20. 19:21) Befejezés
  • borcsanoir: Túl sok gondolat kavarog most a fejemben, és egyet sem tudok elkapni, ez az írásod rám pont úgy ha... (2009.12.26. 21:51) Félek
  • borcsanoir: CSak miattad regisztráltam, hogy ezt elmondhassam: ez egy festmény lehetne, annyira szép... és ez ... (2009.12.26. 21:44) Szemek
  • Utolsó 20

Címkék

Licenc

Creative Commons Licenc

Mintha ismerős lennél

2008.10.22. 19:04 | vudugalamb | 1 komment

Még ha meg is kérdezte volna sem válaszoltam volna neki. Semmi köze ahhoz, hogy mit, mikor és hogyan csinálok. Talán ha megismert volna első találkozásunkkor, hogy én vagyok az, még kedves is lettem volna vele, de így... Tisztán visszaemlékszem a dolgokra, amiket együtt csináltunk. Sokat beszélgettünk. Volt úgy, hogy csak feküdtünk a füvön, néztük a felhőket, megláttunk különböző dolgokat bennük. Ő pilóta akart lenni, én stewardess. Még ebben is közösek voltunk, kedvenc színünk a kék volt, csokink a Mozart, zenénk Debussy és a filmünk... az is ugyanaz volt.
De ő már ezekre nem emlékszik. Amikor először találkoztunk, én a lépcsőn ültem és sírtam, ő meg - idegenként - odanyújtott felém egy papír zsebkendőt. Kisírt szememmel ránéztem, és hírtelen felismertem. Ő volt az. Még sírni is elfelejtettem, csak néztem az arcát, nem hittem el, hogy újra látom. Ő nem ismert fel, csak nézett rám mosolyogva, kezét nyújtva felsegített. Miután látta hogy jobban vagyok, meghívott egy kávéra, kérdezgetett rólam, én válaszoltam, de közben mindvégig azt kérdezgettem magamban, hogy miért nem ismer fel.
Az is lehet, hogy egy álom volt csupán az az élet, amit vele éltem. Túl meseszerű élmény volt, amikor a hegytetőre felérve elállt az eső, és egy gyönyörű szivárvány tárult a szemünk elé. Áhh, csak álmodtam, mostmár biztos.
Nem kell a hosszú költemény…nem kell a rókáról a prém…nem kell az égről a csillag…elég ha szimpatikus vagy. Nem kell a habos sütemény…nem kell az izmos csodalény…nem kell elérhetetlen sztár…pont olyan kell, mint Te voltál.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vudugalamb.blog.hu/api/trackback/id/tr60726933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babett 2008.10.28. 21:32:05

Istenem, ez annyira szép volt! KOmolyan, mint egy rajzfilm látom magam előtt :) Ma este biztosan szépet álmodok
Címkék: fikció ezmegaz
süti beállítások módosítása