Utolsó kommentek

  • A.k.A.: és vajh hol jár az ihlet amikor mellőz minket... pedig valaha ihletettek valánk. *legyint* (2010.12.02. 20:24) Befejezés
  • vudugalamb: köszönöm szépen, nagyon jól esett ez a komment! Igyekszem majd gyakrabban posztolni, csak az ihlet... (2010.05.20. 22:44) Befejezés
  • *Lila*: Igazából már végigolvastam szinte az összes írásodat, de most azt éreztem, hogy kommentálnom kell.... (2010.05.20. 19:21) Befejezés
  • borcsanoir: Túl sok gondolat kavarog most a fejemben, és egyet sem tudok elkapni, ez az írásod rám pont úgy ha... (2009.12.26. 21:51) Félek
  • borcsanoir: CSak miattad regisztráltam, hogy ezt elmondhassam: ez egy festmény lehetne, annyira szép... és ez ... (2009.12.26. 21:44) Szemek
  • Utolsó 20

Címkék

Licenc

Creative Commons Licenc

Befejezés

2010.05.18. 16:32 | vudugalamb | 3 komment

Ott állsz az ajtónál, dohányfüst lengi körül arcodat. Én odamegyek hozzád, végigsimítom kezem borostás arcodon, szívem nagyot dobban, mikor szemembe nézel és halvány mosolyt küldesz felém. Karunk összefonódik és elindulunk a nagy tömegben.  Mintha árral szemben úsznánk és a vízcseppek egytől egyig ismernének minket. Ott van mindenki, aki tudja a nevünk, hírtelen híresek lettünk, köszönnek, mosolyognak, nézik ahogy karöltve menekülünk előlük. Vagy talán csak én menekülnék…
Aztán elengeded a kezem, az eső is elered. Néha túl nagy jelentőséget tulajdonítok ezen apró tetteidnek, de van is okom rá. Aztán hozzásimulsz, és minden helyreáll, majdnem. Állandóan ott zakatol a fejemben a gondolat, hogy vajon miért csak ilyenkor vagy ilyen? Ha más is ott van, mintha nem is te lennél. Előveszed a dohányt, sodorsz magadnak egy cigarettát, azt hiszed, hogy valami is helyrejön azáltal, hogy tömöd magadba a nikotint. Semmi sem fog helyrejönni. Egyre csak változol, egyre halványul régi éned emlékképe, akit szívembe zártam. Kezdlek szánni, lesüllyedtél, saját mocskodban taposol, eltaszítasz engem, bár nem akarod. 
Éjjel kettő van, csepereg az eső. Otthagylak. Többé nem ismerlek.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vudugalamb.blog.hu/api/trackback/id/tr422013146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Lila* 2010.05.20. 19:21:17

Igazából már végigolvastam szinte az összes írásodat, de most azt éreztem, hogy kommentálnom kell... Régen írtál és annyira jól esett megint olvasni a bejegyzésedet :) Szeretem ahogy írsz :)) Olyan folytonos, nem találok rá jobb szót :) Most ne kelljen várni ilyen sokat a következőig, légyszi ;) B.

vudugalamb 2010.05.20. 22:44:14

köszönöm szépen, nagyon jól esett ez a komment! Igyekszem majd gyakrabban posztolni, csak az ihlet legyen meg:) de azthiszem most nem kell félni attól hogy nincs.

A.k.A. 2010.12.02. 20:24:53

és vajh hol jár az ihlet amikor mellőz minket... pedig valaha ihletettek valánk. *legyint*
Címkék: valóság fikció
süti beállítások módosítása