Utolsó kommentek

  • A.k.A.: és vajh hol jár az ihlet amikor mellőz minket... pedig valaha ihletettek valánk. *legyint* (2010.12.02. 20:24) Befejezés
  • vudugalamb: köszönöm szépen, nagyon jól esett ez a komment! Igyekszem majd gyakrabban posztolni, csak az ihlet... (2010.05.20. 22:44) Befejezés
  • *Lila*: Igazából már végigolvastam szinte az összes írásodat, de most azt éreztem, hogy kommentálnom kell.... (2010.05.20. 19:21) Befejezés
  • borcsanoir: Túl sok gondolat kavarog most a fejemben, és egyet sem tudok elkapni, ez az írásod rám pont úgy ha... (2009.12.26. 21:51) Félek
  • borcsanoir: CSak miattad regisztráltam, hogy ezt elmondhassam: ez egy festmény lehetne, annyira szép... és ez ... (2009.12.26. 21:44) Szemek
  • Utolsó 20

Címkék

Licenc

Creative Commons Licenc

Félek

2009.12.23. 00:46 | vudugalamb | 1 komment

 Lábaidat átkarolod, arcodat nem látom. Nem értelek. Nemrég még mosolyt láttam, most meg egy könnycsepp gördült le az arcodon. Aztán eltakartad, térdeidet magadhoz szorítottad, hogy kizárd a külvilágot.
 Sötétség. A lámpa kialudt. Én a fotelben ülök, te még mindig, fáradhatatlanul szorítod magadhoz a lábaidat. Én kérlellek: “Segíts, hogy megértselek”, de te csak sírsz tovább. Ott ülsz, olyan törékeny vagy! Mintha vékony porcelánból lennél, gondos kezek által megformált baba, akit az idő egyre rombolt, nem óvott téged senki, kitettek minden rossznak, összekarcolták a testedet, horzsolások a lábadon, kezeden. Mégis a legszebb baba vagy, akit láttam.
 Gondolataid viszont a legkeményebb gyémánt, kiszámíthatatlan vagy. Rám mosolyogsz, majd elpityeredsz. Leülsz mellém, boldog vagy, majd eltűnsz, otthagysz, szomorúságod engem is azzá tesz. Kitéped a szívem, amikor sírsz…
 Ülök, egy pillanatra sem lankad figyelmem, nézem ahogy lélegzel, ahogy ráz a hideg. Még azt is elfelejtem, hogy félek. Nem akarok elmenni innen, félek, eljön az utolsó pillanat, és többé nem látlak. De még itt vagyok, és várok. Hátha megértelek.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vudugalamb.blog.hu/api/trackback/id/tr721617108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borcsanoir 2009.12.26. 21:51:15

Túl sok gondolat kavarog most a fejemben, és egyet sem tudok elkapni, ez az írásod rám pont úgy hatott, mint egy pohár vízbe ejtett kalapács...

és csak személyesen: ugye minden rendben? :(
Címkék: merengés
süti beállítások módosítása