Utolsó kommentek

  • A.k.A.: és vajh hol jár az ihlet amikor mellőz minket... pedig valaha ihletettek valánk. *legyint* (2010.12.02. 20:24) Befejezés
  • vudugalamb: köszönöm szépen, nagyon jól esett ez a komment! Igyekszem majd gyakrabban posztolni, csak az ihlet... (2010.05.20. 22:44) Befejezés
  • *Lila*: Igazából már végigolvastam szinte az összes írásodat, de most azt éreztem, hogy kommentálnom kell.... (2010.05.20. 19:21) Befejezés
  • borcsanoir: Túl sok gondolat kavarog most a fejemben, és egyet sem tudok elkapni, ez az írásod rám pont úgy ha... (2009.12.26. 21:51) Félek
  • borcsanoir: CSak miattad regisztráltam, hogy ezt elmondhassam: ez egy festmény lehetne, annyira szép... és ez ... (2009.12.26. 21:44) Szemek
  • Utolsó 20

Címkék

Licenc

Creative Commons Licenc

Dreaming when the rain's falling

2008.07.21. 23:25 | vudugalamb | 2 komment

Kopog az eső az ablakomon. Nem tudok tőle aludni,  zakatol az agyam, gondolatok ezrei süvítenek át rajta, amikből csak néhányat tudok elkapni. Arcok tárulnak a szemem elé. Emberek, az, hogy mit tettek, hogyan, kivel. Velem. És én, az, hogy mit tettem, hogyan, kivel. Másokkal. Mit nem kellett volna kimondani, és mit kellett volna elmondani.
Elmosolyodok. Eszembe jutnak jelenetek. A vicces félreértések, a tréfák, az emlékezetes pillanatok. Visszagondolva kicsit kínos, nem tenném meg, ha most lennék ott. De azért vicces. Ha nem azt mondtam volna, vagy nem úgy, akkor nem lenne min elmosolyodnom.
Kicsit enyhül az eső, már nem olyan intenzíven zuhog. Kicsit el tudom engedni magam, álmodozok. Milyen jó lenne, ha… ó, de még mennyire! Csak odamennék, és a képébe vágnám, hogy… vagy megölelném. Vagy elmennék mellette, úgy téve, mintha észre sem vettem volna. Betérnék egy könyvesboltba, és megvenném a könyvet, amit kinéztem magamnak, vagy vennék egy fagyit, és elfoglalnám vele magam, amíg haza nem érek.
Még mindig esik. Már félálomban vagyok, de még hallom az eső hangját. Már beleléptem egy álomba, de félig még a valóságot is érzékelem. Gyakran előfordul. Azt álmodom, hogy egy utcán sétálok, ami gyönyörű fákkal van övezve, de mégis a belvárosban vagyok.  Kezemben a régen elhagyott esernyőm, amit annyira  szerettem. Felnézek rá, boldoggá tesz, hogy mégis megvan. Egy kereszteződéshez érek, hirtelen nem tudom, hol vagyok. Körülnézek, hatalmas épületek mindenütt. Meglátom a New York kávéházat. Elindulok az irányába, átvágok az autók között, mit sem törődve azzal, hogy el is üthetnek. Bemegyek. Leteszem az esernyőm az erre a célra kirakott tartóba. Az jobb helyeken ez a módi.  Az egyik asztalnál ott hever a laptopom. Leülök mellé, rendelek egy kávét, bekapcsolom a gépet. Elindítom a szövegszerkesztőt, majd elkezdek gépelni: “Kopog az eső az ablakomon…”

A bejegyzés trackback címe:

https://vudugalamb.blog.hu/api/trackback/id/tr78579133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nephandus 2008.07.22. 05:12:53

Jöttem h. beszóljak h. hé kislány írj mert szomjan halunk.
Erre esik az eső :)
Dejó. ;))
Am egyszerű a megoldás. HA bármit bárkinek máshogy mondanál akkor tedd meg.: ,, Hé. átgondoltam. Azóta úgy érzem, hogy. szerintem legyen inkább az h.: stbstb. ,,
hameg nem megoldás fogd rám.
Pás

Babett 2008.07.23. 00:54:34

Még egy frappáns befejezés, bár maga az egész gondolatmenet nagyon tetszett... az esernyőt nagyon szépen írtad.... bár én ott voltam azon a napon, más kívülállónak is érezhető, hogy milyen fontos volt neked... szép :)
Címkék: fikció
süti beállítások módosítása