Utolsó kommentek

  • A.k.A.: és vajh hol jár az ihlet amikor mellőz minket... pedig valaha ihletettek valánk. *legyint* (2010.12.02. 20:24) Befejezés
  • vudugalamb: köszönöm szépen, nagyon jól esett ez a komment! Igyekszem majd gyakrabban posztolni, csak az ihlet... (2010.05.20. 22:44) Befejezés
  • *Lila*: Igazából már végigolvastam szinte az összes írásodat, de most azt éreztem, hogy kommentálnom kell.... (2010.05.20. 19:21) Befejezés
  • borcsanoir: Túl sok gondolat kavarog most a fejemben, és egyet sem tudok elkapni, ez az írásod rám pont úgy ha... (2009.12.26. 21:51) Félek
  • borcsanoir: CSak miattad regisztráltam, hogy ezt elmondhassam: ez egy festmény lehetne, annyira szép... és ez ... (2009.12.26. 21:44) Szemek
  • Utolsó 20

Címkék

Licenc

Creative Commons Licenc

Mégsem

2008.09.24. 20:52 | vudugalamb | 4 komment

Kábé száz ember megrökönyödött arca ült velem szemben. Plusz én. Nem számítottam arra, hogy ilyen szégyen érhet engem. Ott álltál mellettem, sajnálkozva de mégis megkönnyebbülve. És én legszívesebben elküldtelek volna a pokolba azért, amit tettél velem.
Tíz perccel azelőtt ájultam el az izgalomtól, és miközben talpig fehérben bevonultam az oltár elé, melléd, reszketett a kezem, alig bírtam a lábaimat emelni. Mosolyogtam, ahogy a padok között végigmentem, vártam, hogy kimondhassam a szót. A pap csak beszélt szüntelenül, mintha nem akarna soha eljutni ahhoz a részhez, de pár perc múlva végre kimondta a bűvös mondatot. Először engem kérdezett, bár nem is ez a szokás, kicsit furcsának is találtam a dolgot. A pap maga is egy feltűnően nem átlagos ember volt.
Vér szökött a fejembe, elpirultam. A szemedbe néztem, azok mosolyt sugároztak, boldogságot, ezen felbuzdulva kimondtam az ‘igen’-t.
Bárcsak kitörölhetném azt a szót, inkább én hagytalak volna ott szégyenbe fulladva. Bárcsak én öltem volna meg benned a boldogság minden csíráját! Hezitáltál, a szemembe néztél, tekinteted elborult és más szó csúszott ki a szádon. Csak egy szótag: nem. Tagadószó, mellyel elutasítunk egy ajánlást. Felajánlották neked a kezemet, az életemet, de neked nem kellett, eldobtad magadtól, kit addig annyira szerettél.
Csak tudod, minden tettünk egyszer visszaüt ránk. Ha jót, ha rosszat tettünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vudugalamb.blog.hu/api/trackback/id/tr32680046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

József. 2008.09.26. 19:28:43

Szia!

A gugli dobta ki az oldalad, izgalmasak az írásaid. Verseket ( => dalszövegeket) nem szoktál véletlenül (direkt is jó :) írni?

vudugalamb 2008.09.26. 21:33:43

Eddig még nem próbálkoztam dalszövegek írásával, majd egyszer azt is kipróbálom. Köszi a véleményt:)

József. 2008.09.27. 20:58:56

Majd egyszer?! Épp itt az ideje. :) Ugyanis itt vagyok én, aki kimondhatatlanul hálás lenne a segítségedért cserébe, és itt vagy Te, aki ég a bizonyítási vágytól (ugye?!:P), hogy megmutassa, az írás más területén is tehetséges. :)

Nos?

vudugalamb 2008.09.30. 21:47:30

igazából nem nagyon érdekel a dalszövegírás, nekem az túl kötött.
Címkék: fikció merengés
süti beállítások módosítása