Utolsó kommentek

  • A.k.A.: és vajh hol jár az ihlet amikor mellőz minket... pedig valaha ihletettek valánk. *legyint* (2010.12.02. 20:24) Befejezés
  • vudugalamb: köszönöm szépen, nagyon jól esett ez a komment! Igyekszem majd gyakrabban posztolni, csak az ihlet... (2010.05.20. 22:44) Befejezés
  • *Lila*: Igazából már végigolvastam szinte az összes írásodat, de most azt éreztem, hogy kommentálnom kell.... (2010.05.20. 19:21) Befejezés
  • borcsanoir: Túl sok gondolat kavarog most a fejemben, és egyet sem tudok elkapni, ez az írásod rám pont úgy ha... (2009.12.26. 21:51) Félek
  • borcsanoir: CSak miattad regisztráltam, hogy ezt elmondhassam: ez egy festmény lehetne, annyira szép... és ez ... (2009.12.26. 21:44) Szemek
  • Utolsó 20

Címkék

Licenc

Creative Commons Licenc

Hintaszékünk

2008.09.08. 19:17 | vudugalamb | 3 komment

Meg sem próbáltam kapaszkodni, csak zuhantam a kétségek felé. Mikor láttalak? Tíz éve? Meg volt az már húsz is. Régi jó barátok, néma perceket élvező társak, kik eladnák lelküket a csendes beszélgetésekért.
Mikor volt ez? Ó, már nem is emlékszem. Tíz vagy húsz hónapja? Csak ültünk a hintaszékben, én az öledben, néztük egymás szemét, kikapcsoltuk a tévét, hogy halljuk a lélegzést. Azok a régi szép idők.
De régen volt! Vagy tíz-húsz napja. Több is van az, csak emlékezetem néha csal, merő pillanat alatt elszáll a legkószább gondolat, mit ki akartunk mondani, csak az a fránya idő elszaladt. Majd találkozunk, mikor lejár az idő, mikor már nem lesz a lenge szellő, hogy elfújja az időt előlünk.
Nem is volt olyan rég, tíz vagy húsz perce, még tisztán emlékszem a szemedre, a nevedre, melyet annyiszor leírtam a pergamenre. De akkor megszólaltál, megtörted a szent csendet. Felálltál, kimentél a teraszra.
Most volt, még mindig érzem a jéghideg leheleted, de már csak a hideg verejtéket érzem, amit azzal okoztál, hogy itt hagytál. Egyedül maradtam, mert a te életed egyszer csak elszakadt, mint ahogy az a szék a lábad alól kiszaladt. Ott lógtál az erkélyen, én meg megdermedve vacogtam az emlékeken.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vudugalamb.blog.hu/api/trackback/id/tr73654400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nephandus 2008.09.09. 00:42:13

argh. ismét fény. nahvégre. megint a sötét oldalról. nohiszen... akkor hogy is van ez?

Giselle 2008.09.09. 10:02:55

Ez nagyon szép... és szomorú

Giselle 2008.10.30. 19:20:05

Kedvencem lett...
Címkék: merengés
süti beállítások módosítása